Testo + accordi + Traduzione - Undressed - Kim Cesarion -

Video



Testo e accordi di Kim Cesarion

       Am           C
I feel hazy
       G                           F
Why is everything black and white?
       Am           C
I feel dizzy
                G                        F
Like my f*cking head is full of dynamite
              Am          C
Jump in my Mercedes
        G                         F
But it isn't quite driving right


        Am               C
I don't get it, I'm not drunk
          G                                  F
A million people in the place and there you are

And I was like


Am                   C
Hi my name is
      G                         F
Whatever you call me
    Am                        C
So let's get undressed
           G                         F
Cause you look a little lonely
                   Am                                C
I'll make you scream yeah, I'll make you laugh
              G                               F
Cover your body with my autograph
    Am                      C
So let's get undressed
        G                            F
Cause I wanna see you naked


        Am           C
I hear nothing
            G                      F
Except this beat, that never ends
           Am           C
Some girl talking
                     G                       F
Sounds like f*cking white noise in my head
              Am              C
Everything's bending
           G                        F
You're the only focus in my lens


        Am               C
I don't get it, I'm not drunk
           G                                  F
A million people in the place but you're the one
That gets me like


Am              C
Hi my name is
    G                    F
Whatever you call me
    Am                   C
So let's get undressed
           G                    F
Cause you look a little lonely
                Am                              C
I'll make you scream yeah, I'll make you laugh
            G                     F
Cover your body with my autograph
    Am                  C
So let's get undressed
        G                     F
Cause I wanna see you naked


        Am                               C
It was just another Friday night
                        G                           F
Then I saw you it was stupid I got stupefied
Now I got you here
      Am                           C
I'm unwrapping you slowly
                         G                               F
Another button and some more of you is showing
And it all started with
Am                 C
Hi my name is,
     G                       F
whatever you call me


Hi my name is
Whatever you call me
So let's get undressed
Cause you look a little lonely
I'll make you scream, I'll make you laugh
Cover your body with my autograph
So let's get undressed
Cause you're driving me crazy yeah
So let's get undressed
Hey
Cause I wanna see you naked


Traduzione

Mi sento strano
Perché è tutto in bianco e nero
Mi sento confuso
Come se la mia fottuta testa fosse piena di dinamite
Salto sulla mia mercedes
Che non va molto dritta
Non capisco,non sono ubriaco
Milioni di persone nello stesso posto
Sei arrivata tu
Ed io:
Ciao
Il mio nome è qualsiasi nome tu dica
Quindi spogliamoci
Perché sembri un po’ sola
Ti farò urlare e ridere
Coprirò il tuo corpo di miei autografi
Quindi spogliamoci
Perché voglio vederti nuda
Non sento niente
A parte questo beat infinito
Qualche ragazza che parla
Sembra un fottuto ronzio nella mia testa
Tutto si deforma
Sei l’unico punto fermo nella mia lente
Non capisco,non sono ubriaco
Milioni di persone nello stesso posto
Sei arrivata tu
Ed io:
Ciao
Il mio nome è qualsiasi nome tu dica
Quindi spogliamoci
Perché sembri un po’ solo
Ti farò urlare e ridere
Coprirò il tuo corpo di miei autografi
Quindi spogliamoci
Perché voglio vederti nuda
Solo un altro venerdì sera
Poi sei arrivata tu,era stupido
Mi sono rimambito
Ora ti ho qui
E ti spoglio lentamente
Un altro bottone e si vede qualcos’altro di te
È iniziato tutti con
Ciao
Il mio nome è qualsiasi nome tu dica
Ciao
Il mio nome è qualsiasi nome tu dica
Quindi spogliamoci
Perché sembri un po’ solo
Ti farò urlare e ridere
Coprirò il tuo corpo di miei autografi
Quindi spogliamoci
Perché voglio vederti nuda

Commenti