TU VUO' FA L'AMERICANO - Renato Carosone- Video, Testo e accordi

Video


LA- RE- MI7 LA-
Puort o canzone cu' 'nu stemma arreto,
RE- MI7 LA-
'na cappulella cu 'a visiera alzata.
RE- MI7 LA-
Passe scampanianno pe' Tuleto
RE- FA7 MI7
comme a' nu guappo pe' te fa guard…!

Comme te po' cap chi te v• bene

si tu le parle 'mmiezzo americano?

Quando se fa l'ammore sotto 'a luna

comme te vene 'capa e d:"I love you!?"
LA-
Tu vuo' fa l'americano!

"mmericano! mmericano!"
MI7
Sienti a me, chi t'ho fa fa?

Tu vuoi vivere alla moda

ma si beve "Whisky and soda"
LA-
p• te sente 'e disturb….
RE-6
Tu abballe 'o "RoccoRoll"
LA-
tu giochi al "basebal"
SI7
ma 'e solde pe' Camel
FA7 MI7
chi te li d…? ...
FA7 MI7
La borsetta di mamm…!
LA-
Tu vuo' fa l'americano

"mmericano! mmericano!"
LA7 RE-
ma si nato in Italy!
LA-
Siente a mme non ce st… niente a ffa
SIb MI7 LA-
Okay, napolitan!
MI7 LA-
Tu vuo' fa l'americano!
MI7 LA-
Tu vuo' fa l'americano!

Commenti

Anonimo ha detto…
mi sembra che nella prima frase "Puort o canzone cu' 'nu stemma arreto" ci sia un errore, la frase esatta dovrebbe essere "Puort o casuni cu' 'nu stemma arreto" che tradotto vuol dire porto i pantaloni con uno stemma dietro, l'errore stà nella parola casuni, cioè pantaloni